saya

Monday, January 4, 2010

saya senyum...

:)

saya ketawa...

: D

tapi..

saya juga sdeh..

:(

saya juga menangis..

:'(


maaf saya begini kerana selalu disakiti

saya lonely..

-_-"

saya tak tahu mahu mengadu pada siapa..

:s

saya trauma..

maafkan saya....

saya rasa saya mmg begini..

cuma saya tidak bersedia untuk

disakiti lagi..

ditinggal lagi..

dan berasa kecewa..

saya perlukan awak..

tapi saya pentingkan diri..

maafkan saya..

saya tak pandai bersendiri...

kalau terpaksa demi mahukan awak tetap disitu

saya cuba..

walau saya terpaksa menangis sendiri lagi

walau saya terpaksa berseorangan kembali..

hadapi semuanya..

saya cuba..

saya hanya mahu awak disitu..

dan kekal milik saya..

roseami

0 comments:

Post a Comment

feel free to drop your comment here..
please put your name no anonymous are allowed

  © Blogger template Foam by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP