kau dan aku

Sunday, January 10, 2010




Kau dan aku ,adalah satu
Tak kira apa
Segala rintihan aku ,engkau selalu ada
Biar kata memisah kita [biarlah apa pon orang kata]
Biarkan saja
Kerana terbiasa

Chorus :
Mengejar mimpi ,yang pasti akan aku [kejar impian kita bersama]
Sentiasa merasa kehilanganmu [walau selalu rasa jauh dan kesorangan]
Ku akan tunggu saat bertemu [takkan berhenti drpd tunggu awak]
Tiada henti
Walau dimana kita berdiri [saya disini, awak disana]
Di dalam dunia ini
Biar sampai akhirnya nanti

Semua tak terang di mataku [walau kadang2 semuanya kabur]

,walau warnanya menyala [walau sbnrnye jelas depan mata]
Ingin merasa namun aku takkan cuba
Biar kata memisah kita
Biarkan saja
Kerana terbiasa [kita akan biasakan diri begini,akhirnye kita bersama]


roseami



1 comments:

amirulhazwan January 10, 2010 at 11:52 PM  

baru je dgr lagu ni. besh besh

Post a Comment

feel free to drop your comment here..
please put your name no anonymous are allowed

  © Blogger template Foam by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP