katakan saja

Saturday, December 26, 2009

macam2 org boleh kata

aku sosial, hubungan aku dgn dia akan bertahan cuma 2 tahun mungkin

hubungan jarak jauh takkan kekal dan bertahan

kamu berdua tak serasi lah

dia ramai peminat.. takkan dia mahu tunggu kamu yg tiada apa2

katalah apa2 pon

katakan saja..kerana aku dan dia tahu

walaupun kami jauh

walaupun kami bagini

tapi hati kami dekat

dan kami akan bersama..

kami kan pelik... hehhe

apa kata kamu sume doakan saje yg terbaik.. dan mula
berhenti bekata2.. terima kasih ya '-'

saya sayangkan si gomok saya.. ye ye saya tahudia tak gemok sukahatiakulah :)

rose syenget

0 comments:

Post a Comment

feel free to drop your comment here..
please put your name no anonymous are allowed

  © Blogger template Foam by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP